Bora Bora

Igår gjorde vi inte så mycket. Jag lagade kikärtsbiffar, potatisklyftor och morotstzatziki som vi åt till middag. På kvällen när Line somnat så cyklade jag på affären och hyrde Trubbel i paradiset och köpte ostkrokar, juice och godis. Filmen var rätt så bra men åh vad fint det var!! Vi googlade var filmen spelades in, Bora bora, och sen sökte vi resor dit. Vi öppnade första sidan som kom upp och där kostade enbart flyget ca 40000 kronor... Enkel väg.

Nu sitter jag och Line och ritar. Alldels nyss bytte jag blöja på henne efter natten och då var den helt torr! Jag frågade om vi skulle gå på pottan och det ville hon och då kissade hon!

Idag ska vi ner på stan och gå på både högskolebiblioteket och stadsbiblioteket då vi har böcker att återlämna + böcker att låna. Marcus ska sen ut till Tuna Park och då ska jag passa på att kolla cykelhjälmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0