Baka bullar

Nu har jag gjort det som stod på dagens lista och dessutom håller jag på att baka bullar. Fick nåt ryck så nu står de och jäser och sen ska jag pensla dem och tillsist ska de in i ugnen. Gott med nybakta bullar! Hoppas de blir bra, det är andra gången jag bakar bullar helt själv och förra gången var för kanske fyra år sen. Och kul för Line att komma hem till nybakta bullar :)

Line hade blivit lite ledsen när Marcus lämnade henne imorse. Hon hade tagit hans hans och sagt kom pappa och sen hade hon försökt dra med han in i lekrummet. Vet inte om det är nån fas hon är i nu för hon vill hela tiden vara med oss och hon vill ofta att jag ska bära henne. Imorse innan de for på förskolan så sa hon bära mamma, bära mig flera gånger. Hon har alltid velat och tyckt om att leka och gå själv men nu vill hon inte vara själv alls lika mycket. Lillgumman.

Innan jag hämtar Line måste jag förbi på biblioteket och lämna tillbaka böcker. Hoppas jag kommer ihåg det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0