Trött

Imorse klev vi upp klockan 6, och Line var trött då men ville inte sova mer. Hon vaknade och var hungrig och vi lyfter alltid över henne till vår säng då och det gör att hon har svårt att somna om för vem vill sova när man kan leka? :) Men imorgon tänkte jag testa att hon får äta välling i sin säng, kanske har hon lättare att somna om då. Kan ju inte vara roligt för henne att vara trött hela morgonen heller, la henne alldeles nyss men innan det låg hon på mig och såg disneydags.

Jag ska passa på att läsa det som ska läsas tills på onsdag, så jag slipper göra det när Marcus är ledig måndag och tisdag. Ska bli så skönt att vara lediga två dagar tillsammans! Det enda skolarbetet jag måste göra är att skriva ut tentan så att både jag och Marcus kan läsa igenom den och sen ska den lämnas in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0