Plugg, plugg, plugg....

Idag fick jag en riktigt härlig sovmorgon, vaknade 10.40! Vet inte när jag sov så länge sist.. Jag gick iaf upp då och började plugga direkt, har suttit fram tills nu. Tentan är väl så gått som klar, även om det är lite småsaker jag vill ändra på men jag måste låta den vila ett tag nu. Jag är ganska så less på hemtentor nu vilket gör att jag bara vill bli klar med denna.

Tänkte gå och testa sy en ny mössa nu innan jag ska hämta lillgumman från förskolan. Ska hämta henne runt 15 för de skulle måla påskägg idag, kan vara kul för henne att vara med på det! Det är sista dagen för henne på förskolan nu på ett tag, blir inte förrän nästa vecka nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0