Måndag

Oj oj oj vad trött jag var imorse. Jag gick och la mig i bra tid men Line vaknade i natt och ville ha välling och ligga i vår säng. Vid 4.30 började hon röra sig mycket och tillslut vaknade hon. Hon tyckte då att jag skulle ta på mig morgonrocken, så jag gjorde det och vi gick ut. Då ville hon torka näsan för hon var lite snorig. Jag frågade om vi skulle läsa så då läste vi en bok och sen somnade vi om. Men då låg hon på min plats så jag fick nästan ingen plats alls. Så när väckaren ringde var jag jättetrött.

När vi hämtade Line på förskolan idag var hon alldeles blå/röd vid näsan och ögat och det var från i natt. Hon ramlade då ner från vår säng och ramlade på vällingburken. Sängen i sig är på golvnivå men det var just att hon ramlade på glasburken som resulterade i att hon fick ett blåmärke. Stackarn.

Jag cyklade idag till partnerskolan. Har inte cyklat sen innan snön kom och det var verkligen jättejobbigt. Jag var så less i benen när jag kom hem. Men det är skönt att kunna cykla då det går fortare än att gå!

Igår kväll testade jag att sy en mössa till Line. Den blev rätt bra men för liten. Jag hade inget stretchigt (?) tyg hemma så det ska jag åka och köpa idag!

Nu sitter jag och Marcus i soffan och smälter maten, Line sover. Senare idag ska vi åka och köpa tyg och en cykelhjälm och så ska vi börja fixa med mammas födelsedagspresent!

Kommentarer
Postat av: Marie

Present?? Läste jag rätt??? SPÄNNANDE!!!!!

Sanna har också kortdag på torsdag, hon är överlycklig för det för då får hon träffa er "fortare"!

Bara tre dagar kvar nu:))

Älskar dig gumman, P&K

(himla besvärligt att skriva in när man ska kommentera dina inlägg, går det inte att ta bort??)

2010-03-29 @ 20:36:10
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0