Huvudvärk

Vi lämnade Line på förskolan vid 9 imorse och tanken var att jag skulle plugga men jag vaknade med huvudvärk imorse som inte gav med sig. Så vi bestämde att vi skulle hämta Line klockan 12 istället för 15 som det var tänkt, för jag orkade inte plugga. Men jag somnade en stund på soffan medan Marcus lagade lunch och efter lite mat och en kopp kaffe känner jag mig piggare! Line ligger och sover i sin säng nu och när hon vaknar ska vi nog gå ut och leka lite!

Vi har varit till Onoff och pratat om datorn då inte något usb-uttag fungerar så imorgon eller i övermorgon får vi komma in och hämta en helt ny dator! Skönt att slippa skicka den vi har på lagning för det brukar ta så lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0