Sovit dåligt

Inatt har jag sovit dåligt. Line kom över till vår säng vid 3-4 och åt välling och sen låg hon och vred och vände sig i en timme innan hon somnade om. Jag har jättesvårt för att sova när inte Line gör det så jag låg också vaken i en timme. Men jag är glad att hon somnade om för på slutet så har hon inte gjort det efter hon ätit välling, oavsett tid. När hon sover hos oss har hon en tendens att alltid ligga på min kudde så jag får nästan ingen plats och då sover man inte så skönt.

Nu har vi nyss klivit upp jag och Line, Line sitter och ser Pingu. Idag ska vi bland annat fara på marknaden igen för Marcus ville dit och titta. Sedan har vi massa småsaker att göra också.

Nu ska jag kolla på aftonbladet.se om det finns någon bild på bröllopstårtan, missade den på tv:n igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0