Söndag

På midsommar var jag, Marcus och Line och min släkt i mina föräldrars sommarstuga. På dagen for vi till Vallen och dansade runt midsommarstången och sedan åkte vi tillbaka till stugan då allt ordnades inför middagen. Vi hade jättetrevligt och vädret var bra, lite kallt bara. På kvällen spelade vi kubb men det gick nästan inte att vara ute då på grund av all knort. Vi tre åkte sedan tillbaka till mammas och pappas hus där vi sov.

Igår åkte vi tillbaka till stugan och då kom även Marcus mamma, Birgitha, och Pelle upp och åt lunch/middag där. Det var trevligt! Vi åkte senare på kvällen hem till dem och då spelade vi Canasta. Jag och Birgitha vann med 2-1 i matcher!

Idag har vi inte gjort så mycket än. Birgitha tog Line imorse så jag och Marcus fick sovmorgon, jättesnällt! Vi har också varit till Strömsknallen och köpt nya skor till Line. Hon sover nu och Marcus håller på att förbereda middagen, vi ska grilla och till efterrätt blir det jordgubbstårta!

Imorgon ska vi åka till Marcus pappa och hans två yngsta syskon, ska bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0