Lördag

Line sov till 7.40 imose så det blev en liten sovmorgon :) Jag hade tänkt att vi skulle cykla ned till Rothoffsparken idag men vädret lockar inte det minsta. Det är grått och blåsigt men uppehåll just nu. Inatt däremot så hörde jag att det regnade när jag vaknade till. Så det lutar åt en innedag igen, eller eventuellt att vi går ut och leker på gården en stund efter Lines vila.

Vi har alltid sagt att Line enbart ska ha nappen när hon sover men det har väl inte alltid gått så bra, för hon vill ha nappen när hon bland annat ser på tv. Men nu har vi tagit tag i det på riktigt, så när hon vakar får hon lägga nappen i sin nappburk och sen får hon hämta den när hon ska sova igen. Så vi har haft nappjakt här hemma för jag tycker hon hittar de överallt, och när vi hittar en åker de ner i burken. Skönt att ha de samlade på ett och samma ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0