God morgon!

Imorse vaknade Line inte lika tidigt som igår men ändå lite för tidigt tycker jag, 6.20. Jag var uppe länge igår kväll, kände mig inte alls trött. Jag pratade med Saga på telefon och gick och la mig efter det vid halv tolv men jag hade ändå svårt att somna. Så att sova 2,5 timme mitt på dagen är inte det optimala för att kunna somna på kvällen.. :)

Det ser ut att bli halvtrist väder här igen idag. Jag funderar på att åka ned till stan, få se om Marcus och Line vill följa med. Jag har lite ärenden, bland annat lämna tillbaka böcker på biblioteket och köpa lite småsaker.

Hoppas ni får en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Linnea brukar oxå vakna upp tidigt!! att sova till halv 7 är inte allt för vanligt tyvärr hehe:) Hoppas ni får njuta av lite sol idag! här är det så trisst väder tyvärr! Kram;)

2010-06-14 @ 08:26:32
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0