Årets första dopp!

Idag är det sommarvärme här! Jag och Line var först ute i lekparken och lekte innan vi gick in och hämtade cykelhjälmarna och cyklade till Vilsta. När vi kom fram såg Line alla barn som badade och ville också bada så vi tog av oss skorna och doppade fötterna. Men det räckte inte för Line som nästan slängde sig i vattnet :) Hon tyckte det var så kul men tyvärr hade vi inga badkläder så jag kunde inte bada mer än till knäna men Line hade extrakläder med sig så hon kunde bada! Det var faktiskt riktigt skönt i vattnet, och då jag tycker det så måste det vara varmt! Så om det är fint väder imorgon så ska vi åka och bada igen!

Kommentarer
Postat av: Elin

vi ska försöka hitta ett annat hus här i grums! Vi tycker detta är för stort för oss, så jag hoppas allt kommer gå bra! Vi plannerar att sälja nu i sommar.

Vad härligt o bada:) så fort det blir fint väder här igen ska vi nog också göra det:)

2010-06-18 @ 08:20:42
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0