Vår dag

Det har varit svängit väder här idag, så vi har varit inne ganska mycket. Line har fått bestämma vad vi ska göra så vi har byggt koja, läst, brottas, busat, fäktas, byggt med klossar och gått ut en stund på eftermiddagen igen. Det är så roligt att hon är så pass stor att hon kan berätta vad hon vill göra! Hon somnade strax innan 19 så det var en bra tid. Jag märker att hon börjar vänja sig med att vara vaken hela dagen för idag har hon inte visat något trötthetstecken alls.

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, om vädret är okej så kommer vi iaf att gå ut och leka för det märks hur kul Line tycker det är. Marcus slutar 17 så då äter vi middag ihop. Line var så söt för när vi satt i köksbordet idag så sa jag att pappa skulle äta middag med oss imorgon. Då sa hon: Busa pappa. Ola icks. (=Coola tricks. Hon och Marcus brukar göra olika tricks, bland annat så brukar Line klättra upp på hans axlar och det tycker hon är jättekul!)

Nu ska jag gå och borsta tänderna och lägga mig i sängen och läsa!

Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Marie

Sov gott gumman och dröm sött!

Ringer dig i morgon!

Puss&Kram

2010-07-30 @ 22:33:26
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0