Torsdag

Även detta inlägg kommer handla om Lines sömn, det är kanske inte så roligt att läsa om men det tar upp en stor del av vår vardag just nu.

Igår kväll när Line skulle sova så stannade jag kvar i sängen tills hon hade somnat. Innan så har vi läst böcker för henne och sedan gått ut ur rummet men nu ville jag testa någonting annat, och det fungerade bra igår. Naturligtvis så somnade även jag men Marcus kom och väckte mig efter en halvtimme :) Så hon somnade vid 19.45 igår men sedan kom hon ut till oss halv elva men då gick hon och jag och la oss i vår säng på en gång så då somnade hon om!

Imorse kom Marcus in och väckte oss 11.15, Line sov alltså 15,5 timmar i natt! Han ställde sig sedan och lagade pannkakor som vi åt till frukost, så himla underbar!

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Det är inte så soligt som det varit de senaste dagarna men det tycker jag är så skönt. Jag är inte mycket för att ligga på stranden och sola så därför tycker jag att det är rätt så härligt med en svalare dag.

Hoppas ni får en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0