Måndagslista

Jag var nyss in på mammas blogg och såg då att hon skrivit måndagslista så nu ska jag också skriva min lista, som vanligt inspirerad av Jenny!

Idag måndag är jag glad för att:

Vi har haft tre underbara veckor i Norrland då vi fått vara med våra familjer!
Det gick bra att resa hem igår, Marcus var så duktig att köra!
Jag fick ett ryck och packade upp min väska på en gång vi kom hem!
Line varit torr på natten flera gånger nu!
Det är fint väder!
Jag har en underbar man, som alltid bryr sig om mig!
Jag har en oläst tidning, Mama, som jag ska läsa när tid ges!

Skriv gärna en lista ni med!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumsan!

Duktig flicka som packade upp på en gång, lätt hänt annars att väskorna bara står där som ett irritationsmoment:(

Inget speciellt inplanerat, S&S sover fortfarande men det är väl ingen överraskning!

Puss&Kram till dig och Line och kram till Marcus!!

2010-07-12 @ 10:07:41
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Saga

Sv; Det var varmt när man kom ut i bilen men sen när man kom till stranden blåste det så kallt!

Nej jag badade inte ( som vanligt ) men Sanna,Gerd och Liselott gjorde det :D



Kram!

2010-07-12 @ 12:22:32
URL: http://olssonsaga.blogg.se/
Postat av: jenny ♥

alltid lika härligt och läsa både din och din mammas blogg, såå roligt att ni båda hakar på! Ha en underbar kväll, kramar

2010-07-12 @ 20:44:29
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0