Lugn dag

Idag har vi inte gjort någonting, utan bara varit hemma och tagit det lugnt. Det är första dagen som vi gör det sedan Marcus fick semester så det har varit så härligt. Marcus har varit jätteduktig och städat och lagat mat, han blir lättare rastlös än vad jag blir :) Han är nu och fiskar med en kompis och jag sitter och ser Sommar med Ernst. Line ligger i sin säng och ska sova men jag hör henne prata lite nu och då. Blev förvånad när hon sa att hon ville sova redan, för vilan blev så sen för henne idag.

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag fattar inte att Marcus VILL fiska så mycket ;)



Jag tror att orsaken till att hon ville gå och lägga sig är att hon vill sova i sin nya och stora säng :)



Kram :D

2010-07-15 @ 22:49:04
URL: http://olssonsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0