Torsdag förmiddag

Line vaknade 7 imorse och ville ha välling och sen låg hon och drog sig till 7.30. Då hittade hon klossarna som hon lekte med i sängen och då kunde jag ligga och dra mig ytterligare en timme! Det var skönt för jag var himla trött, måste komma ihåg att gå och lägga mig tidigt ikväll för imorgon bär det av till Västerås.

Idag har jag och Line hunnit städat, tränat på färger, dansat, kittlats och kliat ryggen. Line älskar när jag kliar hennes rygg, varje gång jag slutar säger hon mee, mee :)

Glömde skriva igår att jag tror Line drömde en mardröm igår natt. Jag vaknade av att hon låg bredvid mig i sängen och rörde sig och sa nej, nej, nej, nej.. Jag mjukade henne över pannan och pratade lugnt med henne och då blev hon lugn. Stackarn.

Marcus sov över på jobbet i natt, förstår att han inte ville köra hem i snöovädret mitt i natten efter att ha jobbat en hel kväll. Men det är tråkigt när han sover borta, saknar han... Får se om han kan komma hem ikväll, annars blir det till att kliva upp ännu tidigare för då måste jag lämna Line på förskolan redan vid 7.40. Om han kommer hem ikväll så lämnar han henne vid 11.30, så det blir lite skillnad för lillgumman.

Nu ska jag dricka kaffe!

Kommentarer
Postat av: Marcus

klart jag kommer hem ikväll, älskar er så himla mycket. pussar

2010-01-28 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0