Söndag

Imorse vaknade jag av att Line först tände fönsterlampan i sovrummet och sen bjöd hon mig på "te" ur hennes tomma mugg. Gullig!

Vi har varit ute och lekt i snön idag, Line har verkligen kommit över sin rädsla för snö vilket är tur! Vi var inte ute så länge för hon var lite trött och nu sover hon och Marcus spelar tv-spel.

Vad som händer resten av dagen vet jag inte, vi måste iaf handla så vi får i oss någon mat. Kanske blir det nån semla också :)

Imorgon jobbar Marcus 9-21 så när han far på jobbet lämnar han av Line på förskolan och mig på skolan. Jag ska sitta och läsa på förmiddagen och sen hämtar jag Line efter hon ätit lunch så kan hon vila hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0