Magsjuka....

Igår kunde jag inte blogga då det inte gick att logga in.

Jag fick ett samtal av Saga igår som berättade att hon fått magsjuka... stackarn då hon fyller 13 år idag. Och dessutom var det tänkt att hon, Sanna och mamma skulle komma hit imorgon men nu vet vi inte hur det blir. Hon mådde bättre idag men då kände sig mamma lite hängig. För ett år sen när jag fyllde år var de också här och hälsade på och då åkte vi alla på magsjuka. Och i höstas fick Saga feber precis innan de kom och Line fick det medan de var här. Och för nåt år sen fick mamma feber och var sjuk under hela veckan de var här så det verkar som om vi har någon förbannelse över oss...

Nu står Marcus och Line och lagar middag, jag har tagit en paus. Vi ska äta potatisgratäng och kött och till efterrätt blir det semlor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0