Trött

Line vaknade 2.45 i natt och ville komma över till vår säng. Jag hämtade henne men ingen av oss kunde somna om. När klockan var närmare 4 väckte jag Marcus som tog över men han somnade på soffan så Line kom in och väckte mig klockan 5. Jag flyttade då över till Lines säng där jag sov tills väckaren ringde en timme senare. Så jag har varit rätt så trött i dag och inte blir det bättre av att sitta i skolan 8-16 och skriva på examensarbetet. Även Line har varit trött, hon somnade på soffan vid 18.30 och sover nu i vår säng.

Men imorgon behöver vi inte skynda i väg på morgonen. Jag ska till skolan 11-12 nångång, Line ska till förskolan 11 och Marcus åker till jobbet 13, så det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0