Julklappar

Idag när jag hämtade Line på förskolan hade hon med sig två julklappar till mig och Marcus så imorgon när Marcus är hemma så ska vi öppna dem! Det ska bli kul att se vad det är för något :)

Nu sitter jag och ser Jul med Ernst och alldeles nyss har jag slagit in alla årets julklappar. Det känns skönt att jag gjorde det ikväll så blir det en sak mindre att göra imorgon. Jag har även börjat packa men det är mycket saker man inte kan packa ner förrän samma dag. Med det är en början iaf!

Sanna ringde idag och Line fick prata med henne och när Sanna sa att hon skulle följa med och hämta oss på flygplatsen imorgon blev Line så himla glad! När vi avslutat samtalet sa hon med ett stort leende: Sanna hämta oss imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hörde att hon inte skulle hälsa på mormor i morgon, utan det är morfar hon ska träffa:) Sötnöten♥♥♥!

Om tjugo timmar......

Sov gott och dröm sött!

P&K

2010-12-21 @ 22:35:42
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0