Torsdag

Idag har det varmt och soligt här, det var ett tag sedan. Så efter vi städat och fixat i lägenheten gick vi ut på promenad med Line i vagnen men vi hann inte gå långt förrän hon ville gå själv. Så hon gick själv från vår lägenhet till Tingsgården och där stannade vi och köpte glass. På vägen hem gick vi förbi en loppis där vi hittade ett pussel till Line, perfekt!

Nu har Marcus precis åkt och fiskat och jag och Line sitter och ser Bolibompa. Efter det ska jag natta Line, hoppas hon somnar bra ikväll, det gjorde hon inte igår. Hon var så trött på eftermiddagen och lyckades somna max fem minuter medan Marcus och jag var i köket, så jag vet inte om det var det som gjorde att hon inte ville sova. Men idag har hon inte sovit något.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad är det jag läser?

Tingsgården??

Loppis???

Utan mig????

Skärpning!!!!!!!!!!!!!!!

P&K trots allt;)

2010-08-05 @ 18:44:23
URL: http://miruschkas.blogspot.com
Postat av: Elin

va härligt att ni haft sol! Här regnar det mest bara!

Just nu sitter jag och väntar på att Linnea ska somna, men jag har redan fått gå in till henne 6 gånger för hon kastar ner allt från sängen på golvet. Hur brukar ni göra när ni nattar Line? kram;)

2010-08-05 @ 19:30:17
URL: http://mamaelin.blogg.se/
Postat av: Elin

aa okej:) Vi har också legat brevid Linnea tills hon somnat men på sista tiden har det inte funkat (tagit över 1 timme) Men ikväll läste vi en saga sen stoppa om henne o gick ut ur rummet! Det funka helt otroligt nog men det kan ju komma o gå det där, så vi får se:) Brukar Line också vakna tidigt? Linnea kan vi lägga mellan halv 8 eller 8 på kvällen och hon går upp 6 eller 7 hehe:) Tur att jag inte är morgon trött!:)

2010-08-05 @ 21:27:38
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0