Shopping

Idag har vi haft en härlig dag! Vi cyklade först till Gamla stan, där vi hittade en doftljus, och sedan vidare till Rademacherkedjorna. Vi åt jättegod lunch där, jag och Line åt älgköttbullar med tillbehör och Marcus åt nåt kött. Vi cyklade hem och tog sedan bilen till Tuna Park. Där hittade Line en Blixten-tröja och jag köpte ett par jeans, ett linne, en stickad kofta och armband! Jag fick allt utav Marcus, så himla underbar!

Vi stannade och köpte färska räkor på vägen hem så nu sitter jag och Marcus och ska snart äta räkor, rostat bröd och citrus- och vitlöksaioli! Till det dricker vi cider. Marcus har även hyrt en film som vi ska se, Farsan. Hoppas den är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0