Onsdag

Nu har vi äntligen fått vårt nya modem så nu kan jag sitta med datorn i soffan igen och inte på golvet ute i hallen!

Marcus har precis åkt till jobbet. Vi har hunnit med mycket på förmiddagen. Först har vi varit på Lines förskola och haft kalas, det blev väldigt lyckat! Line var väldigt sugen på att börja med tårtan på en gång vi kom dit men fick vänta tills vi dukat. Hon fick också ett paket, ett jättefint abc-pussel i trä! Efter kalaset sa jag och Marcus hej då till henne, och vi for till affären. Vi köpte färsk fisk som vi åt till lunch, jättegott! Och det finns dessutom kvar så jag och Line kan äta det till middag också. Jag ska om ungefär 1 timme cykla och hämta henne, saknar henne redan. Jag är ju så van att vara med henne hela dagarna så det känns tomt och tyst här i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0