Biblioteket

Idag har jag och Line varit ner till biblioteket. Vi hade gjort oss i ordning för en cykeltur dit men när vi kom ut var det någon som tagit min cykelsadel. Så det var bara att gå upp till lägenheten och hämta vagnen istället. Men som Line sa: Ingen fara. Köpa ny sadel. :) På biblioteket lekte vi med duplo, Lilla gubben, Herr Nilsson och vi ritade. Vi hittade även massa böcker som vi lånade hem. På vägen hem höll Line på att somna i vagnen men jag lyckades hålla henne vaken och efter hon ätit mycket lunch så är hon pigg igen!

Marcus jobbar hela dagen idag, tråkigt... Jag pratade med han imorse och han ska jobba mycket nästa vecka, det blir 8 dagar i rad och hälften av de dagarna jobbar han från tidig morgon till sen kväll. Han gör det bra som orkar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Va tråkigt att folk inte kan låta saker vara! Någon snodde min cyckel med linnea's sits på o allt nyligen!

Vad jobbar din kille med då? Han brukar sova borta o så el? Kram ha en trevlig lördags kväll:)

2010-08-07 @ 19:43:16
URL: http://mamaelin.blogg.se/
Postat av: Elin

ja! vet precis hur det är! Min kille jobbar med värmepumpar, så han reser jätte mycket och långt i sitt jobb!

Då blir det säkert mycket god mat hemma hos er då, lyckos dig som har en kock hehe:)

2010-08-07 @ 21:13:11
URL: http://mamaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0