Sjuk

Natten till igår fick jag magsjuka och kräktes hela natten. Jag spenderade hela dagen på soffan för när väl illamående släppte så fick jag feber och huvudvärk... Idag mår jag mycket bättre men känner mig svag, och det är inte så konstigt när jag knappt får i mig någon mat. Men Marcus var så snäll och lagade fisksoppa till mig till lunch, och det gick rätt så bra att äta!

Marcus har nyss farit på jobbet och Line är på förskolan. Hon har ju inte varit där sedan onsdag förra veckan och när vi stannade bilen blev hon så glad när hon förstod att hon skulle på förskolan. När vi tagit av henne ytterkläderna sprang hon in, vi fick inte ens en kram.. :)

Jag sitter och läser inför imorgon men har väl inte alltför mycket motivation. Jag har iaf skrivit klart tentan och ska lämna in den innan jag hämtar Line på förskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0