Lördag

Imorse vaknade Line redan vid 5.15, men som tur var vaknade min pappa nästan direkt efteråt så jag kunde gå och lägga mig igen. Anledningen till att hon vaknade så tidigt var att tidigare under natten ville hon ha välling och kom då över till min säng och som vanligt har hon svårt att sova när hon har möjlighet att leka istället.
Line har idag varit extra grinig, jag tänkte först att det var på grund av tröttheten men hon var så mycket mer grinig än vad hon brukar vara då. Ser då att en till tand är på väg upp så hon får en alvedon och då blir hon glad igen!
Idag har jag och mamma varit ute och gått, var skönt när vi väl kom oss i väg men det kändes lite jobbigt innan. Liza med boyfriend har varit här och sett fotboll och ätit middag. Jag och Saga passade även på att vinna över dem på ett spel. Nu ikväll har jag, Liza och mamma sett Millennium.
Jag väntar nu på att Liza ska bli trött så att vi kan gå och lägga oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0