Lekparken

Idag cyklade jag och Line till Rothoffsparken och lekte. Hon tycker det är så kul att leka och åka rutschkana och vi hade även med oss matsäck som vi åt. Vi var ute i 2 timmar och 15 minuter och direkt när vi kom hem la jag en trött Line. När vi cyklade hem satt hon och sa rutchkana hela tiden så jag sa att imorgon får vi fråga pappa om han vill åka rutschkana med oss. Då sa hon pappa åka uschana nine (pappa åka rutschkana med Line). Hon är så himla duktig att prata och det är så kul att höra hennes utveckling!

Vet inte varför texten är kursiv, går inte att ändra på just nu....

Imorse fick Line något som kallas för nattskräck. Hon vaknade och var helt hysterisk och skrek och sparkade. Jag plockade upp henne i hopp om att kunna lugna ner henne men hon for ner från vår säng och sen låg hon på golvet och skrek, rullade omkring och sparkades i flera minuter. Det var jätteotäckt och det gick inte att få kontakt med henne. Men helt plötsligt så ville hon komma till mig och då fick hon välling och sen somnade hon om.

Nu ska jag dricka kaffe och sen ska jag fortsätta med virkningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0