En dag på stan!

Vi kom oss i väg ganska tidigt idag så vi skulle hinna med det mesta innan fikat på Tingsgården. Vi gick på biblioteket och lämnade tillbaka böcker och lånade nya till Line, blev 9 stycken till henne! Sen gick vi och tittade i lite affärer och åt lunch på subway. På Tingsgården tog vi alla morotskaka och den var hur god som helst! Jag och Line delade och tur att inte Line var så sugen för då blev det mer till mig ;)

Vi avslutade med att gå till en tygbutik där både jag och mamma köpte massa garn så ikväll ska vi virka! Mamma ska lära mig att virka, är inte så duktig på det. Jag lånade en bok på biblioteket med mönster till små figurer, så en liten mus hade jag tänkt försöka mig på ikväll.

Nu ska jag sätta mig och läsa böcker för Line!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0