Chokladbollar

Jag och Line har haft en rätt så bra dag idag, men ibland kom grin-line på besök och då blev det mindre roligt. Tror att det är tänderna + trots som spökar för hon har varit grinit och arg lite nu och då under hela dagen. Bla så har hon legat på golvet och grinat 3-4 gånger för att jag sagt att vi inte har något godis hemma.. :) det är lätt att man skrattar åt det men egentligen är det synd om lillgumman som blir ledsen.. Men nu sover hon iaf, så förhoppningsvis vaknar hon glad och utvilad imorgon! Pratade nyss med Marcus, vi funderar på att baka bullar imorgon. Kom på idéen när Line lekte i sitt rum. Jag frågade vad hon gjorde och hon svarade att hon bakar bullar, nam-nam!

När Line hade lagt sig och jag läst klart ena boken tills på måndag så gjorde jag chokladbollar! Det och ostkrokar är det godaste jag vet :) hahaha

Kommentarer
Postat av: Marie

Tydligen har Liza redan provat min nya kappa, för hon hade sagt till Sanna att man fick så breda höfter i den;)

Tur är väl det (att hon inte tycker om den alltså), för då behöver jag inte vara orolig att den "försvinner"!

Älskar dig, puss&kram

2010-04-11 @ 00:12:38
URL: http://miruschkas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0